torsdag 3. mai 2012

Sommerkjole med knytting på skuldrene

Denne kjolemodellen er også testing av mønster fra syboken Babylykke, som jeg har skrevet om i dette innlegget. Kjolen er enkel å sy, og det fine med den er at den kan vokse med barnet. Ada kan ha denne kjolen i mange år siden modellen er så god og romslig. Mønsteret er i utgangspunktet i størrelse 9-12 måneder.


Stoffet kommer fra en av mine favorittdesignere, Amy Butler. Disse stoffkombinasjonene er av de sprekeste jeg vet om, jeg blir rett og slett glad av å se på dem:-)

5 kommentarer:

Jøsses... sa...

Så skjønn kjole! Alltid kjekt når de kan vokse med ...
Fine farger!

Jeg har redigert i PickMonkey ;-) lykke til:-)

Nina

bevaremegvel sa...

Veldig fin kjole, og herlig stoff!

Kjekt med klær de kan vokse i :)

Ha en fin helg!

Klem Therese.

Annwes sa...

Kjempesøt kjole i flotte stoff! Søt modell også :-)

knuffel sa...

Kjempesøt :) Er dette en pillowcasedress?

Gulltann og Pus sa...

Takk for koselige kommentarer! :-)

Knuffel - ja, den er pillowcase-aktig. Oppskriften på den i Babylykke som kommer i september :-)