fredag 29. januar 2010

Award - Kreativ blogger


Jeg har fått en Kreativ blogger-award fra både Citten og Fit mum. Awarden innebærer at jeg må avsløre 7 fakta om meg:






1. Jeg er historiker av fag, men jobber med noe helt annet. Jeg er faktisk så heldig at jeg i stor grad får jobbe med hobbyene mine.
2. Og hobbyene mine er håndarbeid på forskjellige måter - strikking, hekling og søm for å nevne noen. I tillegg er jeg glad i å reise og å lese bøker.
3. Favorittreisemålet mitt er vakre Italia.
4. Favorittbøkene er mange, og jeg er spesielt begeistret for seriene om Harry Potter og Harry Hole.
5. Jeg bor i en koselig leilighet i Oslo, men ønsker meg egen veranda eller hageplett.
6. Mammas potetball og Jarles pasta med pesto er det beste jeg vet.
7. Jeg syns våren er den fineste årstiden - og snart er den her!

Jeg sender denne awarden videre til alle de flinke bloggerne på blogglisten min!

Ingen kommentarer: